Apie AJI


Mūsų Istorija: Skoniai, Kurie Atstoja Kartą

Mes ne tik esame patyrę orientalinės kulinarijos žinovai – mes esame gyva istorija, kuri gyvena kiekviename AJI produkte. Mūsų kelionė prasidėjo daugiau nei dvidešimt metų praeityje, kuomet azijietiški skoniai dar nebuvo įprastas kasdienybės dalykas Europos virtuvėse. Šioje nežinomoje kultūrinėje erdvėje mes ėmėmės misijos – įveikti barjerus, kurie skyrė mus nuo prabangių aromatų, spalvingų prieskonių ir subtilių skonių Azijoje.

Pasaulinė Patirtis: Produktai Iš 6 Skirtingų Azijos Šalių

Mes neapsiribojame vienos šalies virtuvės gėrybėmis – mes atsikračiusių antplūdžio būdu atvedame į jūsų stalą skonius iš šešių skirtingų Azijos kampelių. Japonijos sushis ir korėjiečių pikantiški kimchi yra tik keli iš mūsų pasiūlymų, leidžiančių jums išbandyti išskirtinį kiekvienos šalies kulinarinį paveldą.

HORECA Patvirtinimas: Jūsų Skonis – Mūsų Garbė

Trečdalis mūsų veiklos apimties yra skirta HORECA sektoriui – restoranams, viešbučiams ir maisto gamybos įmonėms. Tai yra ne tik verslo dalis, bet ir mūsų garbės akmuo. Kiekvienas mūsų produktas yra atidžiai vertinamas HORECA profesionalų, leidžiant užtikrinti, kad jūsų patiekalai atspindės aukščiausius kulinarijos standartus.

AJI: Skonis, Prisitaikantis Jūsų Gyvenimui

2016 metais pristatėme AJI – ne tik kaip prekės ženklą, bet kaip skonio ekspediciją, kurioje kiekvienas produktas tampa pasaulio virtuvių kelione. AJI – tai ne tik produktai, tai skonys, prisitaikantis prie jūsų skonio preferencijų. Japonų kalboje „味” reiškia „skonis”, o mes užtikriname, kad kiekvienas AJI produktas tai atspindėtų su aukščiausio lygio kokybe ir konkurencinga kaina.

Sprendžiame Problemas, Kurios Skiria Mūsų Kelionę: Lankstumas, Kaina, Edukacija

  1. Derybų Dėl Mažų Užsakymų ir Skonių Prisitaikymas Europiečiams Sunkumai: AJI ne tik siūlo produkciją, bet ir pasižymi lankstumu ir greičiu. Mes ne tik prisitaikome prie rinkos poreikių, bet ir mokome vartotojus apie kiekvieno produkto kilmę, skonį ir paruošimą.
  2. Naujų Dalyvių Mažmeninės Rinkos Iššūkiai: Nauji veikėjai nesudėtingai atėję į sceną sukėlė iššūkius kainų konkurencijos srityje. AJI prekės ženklas suteikia mums kontrolę, leidžianti įtakoti produktų kokybę ir kainą.
  3. Rinkos Nepažinimas: Mūsų dizainas orientuotas į klientą, kuris dar nėra pažįstamas su Azijos virtuve. Su AJI etikete, mes atskleidžiame kiekvieno produkto unikalumą, pasiūlydami ne tik skonį, bet ir švietimą – kaip paruošti, kaip valgyti ir kaip mėgautis.

Kaip Tai Veikia?

Mes neatskiriamai įsipaišome į pasirinkimą ir kruopščiai atrinkome kiekvieną produktą, siekdami užtikrinti, kad jie būtų ne tik autentiški, bet ir lengvai naudojami namuose. Mūsų bendradarbiavimas su Tolimuosiais Rytais esančiais gamintojais leidžia mums ne tik kontroliuoti kokybę, bet ir sukurti nuostabius produktus, kurie atitinka mūsų klientų aukštus standartus. Mes ne tik tiekiame produktus – mes siūlome jums dalintis su mumis skonio kelione, kuri skleidžiasi nuo Tolimųjų Rytų iki jūsų namų virtuvės. Tai ne tik produktai – tai skonio patirtis, kuri sujungia skirtingas kultūras ir liečia jūsų skonį bei širdį. Mes ne tik suprantame kultūrą – mes ją skatiname!